Questback

Questback

Suksessbedriften bak slagordet «People Matter. Get Their Insight!», Questback, ble etablert i Oslo i år 2000 og har vokst til å bli en av verdens ledende aktører innen feedback management. Med Questback kan bedrifter samle inn tilbakemeldinger i sanntid fra alle krysningspunkter for kunder og medarbeidere og omsette disse i langsiktig lojalitet, vekst og lønnsomhet.

Da Baker Hansens gamle produksjonslokaler ble rehabilitert og modernisert til å huse en moderne teknologibedrift som Questback i 2016, ble det lagt vekt på lys, luft og bevegelse. Kaffeautomater ble med vilje plassert slik at medarbeiderne må bevege seg, og klart, filtrert vann med og uten kullsyre finnes lett tilgjengelig i alle etasjer. Med hundrevis av kursdeltagere årlig (øverste etasje er kantine og kurslokaler) og hyppig møtevirksomhet med eksterne kunder og partnere er det mange som får glede av det friske vannet fra Pure Water.

Anne-Perly Eriksen Leder for Customer Success Team

Kundeliste

  • 4 tappetårn installert
  • Apr 2016